Як зробити ефективну масову Viber-розсилку

Зміст

Головна перевага Viber у його доступності й масовому використанні — чого варті самі лише цифри. Більш як 260 мільйонів користувачів по всьому світу активно взаємодіють у Viber, також цей месенджер встановлений на 97% девайсів українців.  

Тож чи не найкращий спосіб розповісти про свій бренд мільйонам користувачів — це розсилка реклами у Вайбер. 

Як правильно організувати Viber-розсилку, які можливості вона відкриває для бізнесу і як сервіс масової розсилки у Вайбер допоможе створити переконливе повідомлення для потенційних клієнтів й інтегрувати розсилку будь-яку програму? Розповідаємо в деталях. 

Можливості Viber-розсилок для бізнесу

Передусім, цей месенджер цікавий своїми можливостями, для бізнесу, які недоступні в інших каналах комунікації. Viber-розсилка це широке поле для інтерактивної взаємодії, адже тут можна застосовувати різний медіаконтент, як фото, відео, аудіо, стікери чи кнопки, що спрощують перехід на сайт чи вкладку з товарами. 

Автоматизована розсилка економить час і розширює можливості бізнесу. Таку Viber-розсилку можна використати для реклами своїх товарів і послуг, для анонсу акцій і знижок, надання корисної інформації або просто для побудови довготривалих відносин з клієнтами. Ефективність таких розсилок переважає. Й ось чому:

  • ви можете надсилати довгі текстові повідомлення, щоб детально розповісти про свою пропозицію або запропонувати цікавий контент;
  • додати до свого повідомлення Альфа-ім’я (назву вашого бренду), що виглядатиме професійно й викличе довіру у вашої аудиторії;
  • додати фото- чи відеоогляди вашої продукції, що додатково приверне увагу потенційного клієнта;
  • крім того, ви можете отримувати статистику про кількість доставлених і прочитаних повідомлень, інформацію про кліки на кнопки, а в сервісі SMS Club ця опція працює в реальному часі, щоб оцінити ефективність розсилки й скоригувати свою стратегію у разі потреби.
  • можна обрати й каскадне відправлення повідомлень: СМС розсилка Вайбер вчасно інформує навіть тих користувачів, які тимчасово не в мережі. Це зручно, адже на сервісі SMS Club недоставлене повідомлення надійде офлайн-користувачу у простому SMS за ціною одного каналу комунікації.     
  • також Viber-розсилку можна інтегрувати у CRM чи понад сотню інших програм. 

Тематика розсилок через Вайбер для різних сфер бізнесу

Розсилки Вайбер однаково корисні для будь-якої сфери бізнесу й компаній, які хочуть залучити нових клієнтів або покращити комунікацію з наявною аудиторією. 

  • у сфері краси й здоров’я надсилайте своїм абонентам поради про догляд за собою, рецепти здорової їжі, інформацію про новинки косметики або парфумерії, запрошення на майстер-класи або консультації, анонси акцій і знижок на ваші послуги або товари;
  • для туризму і подорожей дієвою буде розсилка про гарячі тури, ексклюзивні пропозиції, поради про планування подорожей, цікаві факти про різні країни або міста, відгуки про готелі або ресторани, анонси подій або фестивалів;
  • у сфері освіти й навчання інформуйте клієнтів та аудиторію про ваші курси, вебінари, тренінги або майстер-класи, корисні матеріали для самоосвіти, надсилайте тести або завдання для перевірки знань, відгуки про вашу освітню організацію або викладачів, запрошення на консультації або демонстраційні уроки.

Де взяти базу для розсилок через Вайбер?

Для будь-якої розсилки, а тому числі й у Viber, вам знадобляться номери телефонів користувачів. Де взяти таку базу контактів? Є два основних способи.

  1. Ви можете залучити своїх наявних клієнтів й запропонувати їм підписатися на вашу Viber-розсилку. Для цього зручно використовувати форму підписки на сайті, в соцмережі, через e-mail чи SMS або просто попросити їх надати свої номери телефонів під час замовлення товару або послуги. Важливо пояснити своїм клієнтам переваги підписки й дати їм можливість в будь-який час відмовитися від розсилки. 
  1. Доступ до тисяч потенційних клієнтів, які пропонує програма для розсилки Вайбер. Така база легальна, адже в такому разі користувачі погоджуються отримувати рекламні повідомлення від партнерів. На платформі автоматичних розсилок, наприклад тому ж SMS Club, ви можете налаштувати свою Viber-розсилку, обирати цільову аудиторію, додати свої тексти та зображення, а також відстежувати статистику та ефективність своїх кампаній. 

Поради для створення текстових повідомлень у Viber

Не будь-яке Viber-повідомлення залучить нових клієнтів. Щоб розширити свою аудиторію і збільшити продажі, ваші меседжі мають бути корисними і релевантними до потреб і зацікавлень отримувачів Viber-розсилки. 

Щоб створити ефективні й привабливі повідомлення для бізнес-розсилки:

  • використовуйте просту й зрозумілу мову. Не перевантажуйте свої повідомлення складними словами або фразами, які можуть заплутати;
  • використовуйте емодзі й стікери. Вони привернуть увагу й додадуть повідомленню емоційності. Стікери мають пасувати до контексту й тону вашого повідомлення;
  • використовуйте персоналізацію. Звертайтеся до свого отримувача на ім’я або вживайте слова “ви” та “ваш” чи “твій”. Пам’ятайте про персоналізовані пропозиції, рекомендації або знижки. Це створює атмосферу довіри й демонструє, що ви знаєте й цінуєте кожного клієнта;
  • використовуйте лаконічний захопливий заголовок, адже це перше, що бачить ваш отримувач. Скористайтеся словами, які викликають цікавість, захоплення або нагальність. Наприклад: “Не пропустіть унікальну можливість!”, “Ваш подарунок чекає на вас!”, “У нас є щось особливе для вас!”;
  • пам’ятайте про заклик до дії. Використовуйте слова, що мотивують, такі як: “Купуйте зараз!”, “Зареєструйтеся сьогодні!”, “Натисніть тут!”. Ви також можете додати термін дії або обмежену кількість пропозицій, щоб створити відчуття невідкладності й ексклюзивності. Наприклад: “Пропозиція діє тільки до кінця тижня!”, “Лишилося тільки 10 місць, не зволікайте!”.

Масова розсилка Вайбер  — дієвий спосіб підтримувати зв’язок зі своєю аудиторією й розширювати клієнтську базу. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *