Брендування одягу: від ідеї до втілення

Зміст

В останні роки світ захопив фаст фешн, який виділяється швидкою зміною трендів, низькою якістю товарів і надмірним споживання. Сформувався так званий мас маркет і часом знайти якісний одяг непросто. Ті, хто не хоче миритися з цим, рішаються на створення власного одягу, який виглядатиме стильно і відрізнятиметься гарною якістю. При цьому бажано випускати продукцію під власним брендом. При створенні одягу багато хто з дизайнерів недооцінюють таку можливість. Проте це чудовий спосіб розповісти про себе. Брендування, яке пропонує компанія Asap Service (https://www.asapservice.com.ua/catalogue/tekstyl/) – це не просто розміщення на одязі візуальних атрибутів. Це спосіб створити власну історію, розповісти про розвиток ідеї та її перетворення на реальний одяг, підвищити впізнаваність власної продукції.

Цілі брендування

Брендування – це розміщення атрибутів на власній продукції. Це може бути, наприклад, вишивка чи друк на футболках чи на фірмових пакетах, тобто нанесення логотипу/ слогану на упаковку або безпосередньо продукцію, розробка та відкриття сайту в особливому фірмовому стилі.

Якщо мова йде про виробництво одягу, за допомогою якого створюється індивідуальний стиль, можливо покупці самі захочуть продемонструвати те, що вони носять речі того чи іншого бренду. Загалом бронювання одягу дозволяє:

  • зробити речі, що випускаються, впізнаваними;
  • виділитися із мас маркета;
  • підвищити впізнаваність в Інтернеті;
  • привернути увагу до свого бренду;
  • створити асоціацію з брендом;
  • підвищити ступінь довіри потенційних клієнтів;
  • прорекламувати свій продукт або бренд загалом.

Способи брендування

Створенням особливої атрибутики займаються рекламні агенції та студії. Розміщення логотипу та інших відмінних атрибутів на одязі може проводитися різними способами:

  1. Термодрук. Нанесення логотипу на допоміжну плівку. Фарба перекладається на тканину за допомогою термопресу. Після закріплення фарби плівка видаляється. Допускається прання. Проте такий малюнок згодом може втратити яскравість кольорів.
  2. Сублімаційний друк. Також використовується тепло. При цьому методі фарба проникає глибоко в тканину, тому результат забезпечується на тривалий час.
  3. Шовкографія. Нагадує трафаретний друк, при якому картинка ділиться за відтінками, для кожного з яких створюється окрема частина трафарету із щільної сітки. Потім за допомогою фарби здійснюється нанесення малюнка. Завдяки універсальності цей спосіб брендування підходить практично до будь-яких видів тканини. Стійкість зображення визначається якістю фарб.
  4. Вишивка. Найдорожчий спосіб брендування, проте дозволяє створити стійке зображення, яке за потреби може бути об’ємним.

Спосіб брендування найкраще вибирати разом із фахівцями. Він залежить від типу матеріалів, кожному з яких потрібний свій підхід. Компанія Asap Service пропонує послуги з брендування різноманітної продукції для створення дизайнерського чи корпоративного одягу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *