Автоматизація складського обліку: як вибрати програму

Зміст

Відстеження та контроль усіх операцій на підприємстві – необхідність для успішного бізнесу. Тільки таким способом керівник завжди залишатиметься в курсі наявних залишків, надходжень і витрат, бачитиме наявну заборгованість. Автоматизація цих операцій допоможе витрачати на них менше часу й завжди отримувати точні дані.

Навіть якщо правильно організувати складський облік, з часом можна зіткнутися з низкою труднощів. Наприклад, після збільшення масштабів діяльності, розширення асортименту, відкриття нових торговельних точок. Тоді з’являється більше плутанини й розбіжностей, адже у міру зростання кількості процесів складніше їх відстежувати та контролювати.

Що дає бізнесу автоматизація обліку

На невеликому підприємстві можна записувати усі дані вручну, проте в такому режимі великий ризик припуститися помилки. Крім того, для оприбуткування й заповнення накладних доведеться витрачати половину дня. Автоматизувати облік складу означає прискорити й спростити його, та заодно збільшити ефективність. Це можливість швидко знаходити потрібні товари й бачити залишки в режимі реального часу.

Для оптимізації використовують спеціальне програмне забезпечення, створене на основі хмарних технологій. За його допомогою вийде повністю відстежувати й бачити історію товару з моменту його прийому від постачальника до продажу клієнту. Сервіс доступний не тільки керівникові, а й працівникам, для них можна налаштовувати й встановлювати ролі. Так, кожен бачитиме тільки ту інформацію, яка йому потрібна для роботи.

Програму легко інтегрувати з іншими, якими користуються у компанії, а також під’єднати до сканера штрихкодів. Через неї легко вести довідник постачальників, бачити, скільки одиниць товару має прийти у замовленні й порівнювати з реальним асортиментом. Автоматизація значно прискорює інвентаризацію – тепер це вже не буде складний і довготривалий процес, її можна проводити й щодня.

Вибір програмного забезпечення для обліку

Спеціальний сервіс допоможе навести лад на складі, не витрачаючи багато часу та зусиль. Існує багато пропозицій для бізнесу, які відрізняються за функціоналом та запропонованими тарифами. Перш ніж вибрати програму, потрібно визначитись із задачами, які вона буде виконувати. Не завадить скласти перелік процесів, що потребують покращення.

Радимо звернути увагу на наступні критерії:

  • простий та зручний інтерфейс. Важливо, щоб не доводилось постійно звертатися до працівників технічної підтримки. Система має бути зрозумілою для кожного, тоді у персоналу не виникне складнощів під час її використання;
  • функціонал. Зручно, коли за допомогою програми можна автоматизувати не тільки складський облік, а й інші процеси – наприклад, здійснювати продажі, розрахунки з постачальниками, відстежувати робочі графіки та ефективність працівників тощо;
  • аналітика. Важливо, щоб у сервісі було передбачено можливість робити всі необхідні для користувача звіти, тобто, автоматично генерувати їх. Тоді не доведеться працювати вручну з великою кількістю паперів;
  • можливість інтеграції зі сторонніми сервісами. Допоможе продовжити роботу у звичному середовищі навіть після запровадження змін;
  • масштабованість. Мається на увазі можливість підлаштувати програму під конкретні зміни на підприємстві. Наприклад, додавати більше найменувань товарів або нові торговельні точки.

Зручний функціонал, простота налаштувань, постійна доступність на будь-якому пристрої – всі ці переваги поєднує в собі сервіс USAP.ONLINE. Ця програма дозволить автоматизувати не тільки облік, а й багато інших процесів на підприємстві.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *