Арбітражники помилково думають, що для отримання прибутку потрібно налаштувати PWA і перейти до підключення оффера. Тільки потім можна займатися закупівлею трафіку. Необхідно оптимізувати PWA, щоб окупити фінансові вкладення. Потрібно детально розібратися з роботою програми та дізнатися особливості функціонування PWA. Арбітражник повинен знати, чому від додатку немає потрібної конверсії. З цієї статті ви дізнаєтеся багато корисної інформації про конверсію додатку.
Радимо прочитати статтю «Використання PWA-додатків в арбітражі трафіку» яку опублікували у AffCommunity
Фактори, що сприяють конверсії додатка
Відповідний дизайн, правильне налаштування push-розсилки, невелика вага додатку – все це підвищує конверсію. Від перерахованих факторів залежить багато чого. Налаштування кожного елемента має характерні особливості.
Налаштування дизайну
Нейтральний дизайн використовують ті фахівці, які бояться бана. У результаті виходить стандартний варіант, а клієнтам не відображається повна інформація. Користувачі не бачать усього асортименту слотів, джекпотів та інших деталей. Додаток не привертає уваги користувачів, тому що не відрізняється від сотень інших варіантів.
Стори не використовуються для розміщення PWA-додатків, тому не варто переживати про блокування. Гравцям і лудоманам подобається агресивний дизайн додатків. Такий дизайн зачепить гравця, утримає його увагу. Лудоман оцінить яскраву картинку, великий асортимент пропозицій, після чого встановить застосунок.
Налаштування push-розсилки
Персоналізована push-розсилка стане оптимальним варіантом у застосунку. Байєри часто забувають про персоналізовану розсилку і віддають перевагу стандартним повідомленням. Такий підхід сприяє тому, що падає конверсія PWA-додатку. Досвідчений арбітражник зможе самостійно написати текст повідомлення і налаштувати регулярність надсилання повідомлень. Користувачі отримують персоналізовану розсилку з повідомленнями і починають гру на гаджеті в зручний час.
Мінімальна вага PWA-додатку
Додаток із невеликою вагою швидко завантажується і займає мало місця в гаджеті. WebView і класичні додатки до 30 Мб займають у пам’яті досить багато місця. Обсяг PWA-додатків не перевищує 1 Мб, тому програми завантажуються максимально швидко. В африканських країнах за 1 Гб інтернету користувачі платять до 20 доларів. Не всі користувачі зможуть дозволити собі регулярно завантажувати класичні додатки. У арбітражників збільшуються шанси на те, щоб отримати лід з використанням PWA.
Способи для збільшення конверсії
Корисні поради допоможуть арбітражнику за невеликого бюджету підняти конверсію. Потрібно дотримуватися таких порад:
- Оптимізація продуктивності PWA. При використанні високоякісних картинок знижується швидкість завантаження програми. PWA завантажується швидко, але потім користувачеві доводиться довго чекати на завантаження інтерфейсу. Користувач може повторно не повернутися після видалення програми. Для усунення проблеми потрібно зменшити розмір файлів. За допомогою PWA Group медіабайєр зможе вказати точний розмір додатку і встановити якість креативів. За короткий проміжок часу фахівець підбере «золоту середину».
- Привабливість пропозиції для певного ГЕО. На конверсію в конкретному регіоні впливають різні чинники. Це формат казино, асортимент ігор, доступність деяких платіжних способів. Крипто-казино не можна рекламувати в тих регіонах, у яких цифрові валюти не користуються популярністю. Не варто сподіватися на високу конверсію, якщо користувачі в певному ГЕО не можуть вносити депозити. У таких випадках навіть найдосвідченіший фахівець не зможе збільшити конверсію.
- Тести й аналіз даних. Арбітражник повинен знати, які саме елементи воронки працюють неефективно. Різні налаштування таргета дадуть змогу перевірити відразу кілька зв’язок. На відповідну зв’язку можна сміливо заливати весь бюджет. Сучасні тести на ГЕО будуть максимально ефективними.
Висновок
На конверсію додатка впливають основні чинники. Це push-розсилки, дизайн додатка, а також її вага. Лудоманам точно не сподобаються тьмяні й об’ємні зображення, однотипні повідомлення. Користувачів відлякає велика вага додатку, довге завантаження інтерфейсу.
Креативи, PWA і лендінг мають добре поєднуватися між собою. До бажаного результату приведе оптимізація системи аналітики, тестування стратегій у різних регіонах. Байєр зможе підібрати найефективнішу зв’язку, щоб використовувати її.
Слід звертати увагу на причини низької конверсії. Не завжди причини залежать від додатку. Якщо гравці завантажать PWA-додаток і пройдуть реєстрацію, але не внесуть депозит, то конверсії не буде. Усього за кілька хвилин у спеціальному конструкторі можна створити функціональний застосунок і налаштувати розсилку. Потім фахівець переходить до запуску перших тестів. Тестування дає змогу знайти й усунути причину низької конверсії без великих фінансових вкладень.