Напевно ні для кого не секрет, що сьогодні вести бізнес вкрай складно. Чому? По-перше, практично не залишилося ніким не зайнятих ніш. Ще якихось 15-20 років тому можна було стати першим в якомусь напрямку. По-друге, присутня досить жорстка конкуренція. Також далеко не всі готові конкурувати чесно. Останнє може створювати проблеми.
Щоб залишатися попереду, необхідно працювати в різних напрямках. Це не лише про якісні послуги чи продукцію. В сучасних умовах потрібно боротися за клієнтів: будувати відносини, які базуються на довірі, покращувати репутацію та використовувати сучасні інструменти для просування.
Той, хто до цього не готовий – програє. У рамках цієї статті ми пропонуємо поговорити про те, як виграти у боротьбі за клієнта та які методи можуть допомогти стати лідером.
Як клієнт обирає?
На що звертає увагу людина, яку цікавлять певні послуги чи товари? Іноді, звичайно, у кожного бувають стихійні покупки, коли людина кладе до кошика певний товар і при цьому не сильно про щось задумується, але у більшості випадків це не так і покупка робиться виважено. В результаті рішення залежить від ряду факторів:
- По-перше, це якість товарів або послуг. Кожному хочеться отримати щось якісне. Це цілком нормально. Якщо якість відповідає очікуванням – це перший крок до лояльності.
- По-друге, це ціна. Конкурентоспроможна вартість часто стає вирішальним критерієм. Далеко не кожен має необмежений бюджет. Часто людина хоче зекономити.
- По-третє, це репутація. Позитивні відгуки, рекомендації знайомих і загальне враження про бренд значно впливають на вибір. Не обов’язково товар/послуга буде високої якості. Тут головне – впевненість клієнта в тому, що це саме те, що йому потрібно.
- По-четверте, це доступність і сервіс. Простота замовлення, швидка доставка або офіс у зручній локації – все це впливає на рішення клієнта.
- По-п’яте, це імідж компанії. Стиль, соціальна активність та активність у мережі створюють сприйняття компанії.
Як покращити репутацію?
Багато хто навіть сьогодні дуже недооцінює значущість відгуків в мережі Інтернет. Репутація – це те, над чим постійно потрібно працювати. Вкладати ресурси в це потрібно вже зараз, щоб потім ваша репутація працювала на вас.
Сьогодні більшість людей шукають інформацію про компанію в Інтернеті перед тим, як прийняти рішення про співпрацю. Особливо популярним інструментом є Google Maps. Потенційні клієнти переглядають рейтинг на Google Maps, аналізують відгуки, дивляться чи відповідає компанія на коментарі, як ставиться до тих, хто вже є її клієнтами тощо.
До речі, ви знаєте про те, що можна замовити відгуки на Google Maps https://seo-tiko.com/reviews-google-maps/ і це відкриє перед вами ряд можливостей? Це практика, котра досить активно використовується в багатьох галузях. Що це дає?
Перш за все, таким чином можна підвищити до себе довіру. Звичайно, відгуки повинні бути написані якісно та виглядати реалістично. Навіть кілька таких відгуків здатні допомогти новому бізнесу виглядати привабливіше.
Буває й так, що у вас є чимало негативних відгуків. Причини можуть бути різними. Їх могли залишити чимось незадоволені клієнти. Далеко не завжди це справді об’єктивно. Люди бувають різні. Не варто забувати й про те, що іноді конкуренти не соромляться використовувати різні методи, щоб «насолити». Якщо конкуренти навмисно псують вашу репутацію, залишаючи фальшиві негативні коментарі, позитивні замовні відгуки допоможуть врівноважити ситуацію. Коротше кажучи, позитивом можна буде перекрити негатив. Треба розуміти, що не кожен буде гортати вниз, щоб подивитися абсолютно всі відгуки. Вирішальними можуть стати декілька тих, що знаходяться зверху.
Використання Google Maps як інструмента просування
Багато хто до сьогодні вважає, що Google Maps – це не більше ніж просто онлайн-платформа для навігації. Це, безумовно, так, але не тільки. При розумному та правильному підході її можна використовувати як зручний інструмент для просування бізнесу. Не варто це ігнорувати. З чого почати?
Для початку потрібно оформити профіль. Там мають бути якісні фото, правильна адреса, графік роботи та контакти.Надалі слідкуйте за актуальністю інформації. Також активно працюйте з відгуками. Як згадувалося вище, відповідати на них дуже важливо. Також класно, коли компанії публікують новини, оновлення або акції у своєму профілі на Google Maps. Це допомагає тримати зв’язок з цільовою аудиторією. Це займає небагато часу, але дає хороший результат.
Підсумок
Сьогодні сфера бізнесу диктує свої правила. Конкуренція жорстка у всіх нішах і конкуренти не завжди чесні. При цьому слід сказати, що навіть у найжорсткіших умовах конкуренції можна знайти спосіб залишатися привабливим для клієнтів, якщо зосередитися на якості, сервісі та комунікації.